Een goede customer service staat garant voor:
- Meer omzet
- Tevreden klanten
- Betere reviews
Daarvoor willen klanten op de beste manier geholpen worden:
- Snel te woord worden gestaan
- Ze verwachten dat je weet wie ze zijn
- Ze willen meteen de juiste persoon aan de lijn hebben
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
5-sterren customer service
Customer service is grotendeels afhankelijk van 2 partijen:
- het bedrijf zelf
- de medewerkers die alle inkomende zaken behandelen
Om deze service nog te verbeteren is een goede communicatiestrategie noodzakelijk met factoren als goede communicatie, reactiesnelheid en gemotiveerde medewerkers.
3CX helpt je bedrijf om een 5-sterren customer service te behalen. Wij leggen je uit hoe je deze 'easy experience' kan ervaren.
Customer service: meerdere communicatiekanalen aanbieden
3CX biedt de perfecte oplossing met uitstekende contactcenter features, de perfecte balans tussen klanten en medewerkers.
Wachtrijen
- Individuen of groepen, mis geen enkele oproep.
- Medewerkers kunnen overal opnemen, op kantoor of extern.
- Terugbeloptie tijdens drukke periodes.
Customer service: reactiesnelheid
- Zie meteen door wie je gebeld wordt.
- Begroet de persoon meteen bij naam of bedrijf.
- Bekijk direct de klantenfiche en speel in op de vraag van de klant.
CRM-integratie
Integreer het 3CX-platform met je CRM-pakket. Inkomende oproepen worden meteen gelinkt met het CRM- of ticketingsysteem zodat de medewerkers meteen de juiste klantenfiche bij de hand hebben. Is het nodig om de klant zelf op te bellen? Bel vanuit het CRM-pakket zonder nummers te moeten overnemen of te knippen en te plakken.
Office 365 integratie
Bel rechtstreeks van de Microsoft 365-interface dankzij de Desktop App en de Click2call-functionaliteit. Medewerkers hoeven geen enkel belangrijk gesprek te missen.
- Synchroniseer je status met je agenda
- Zie meteen wie wel of niet beschikbaar is
- Beheer je contactpersonen in alle apps
- ...