Cloud telefonie

  • Uitgebreide callcenterfuncties
  • Flexdesk en homeworking voor beter samenwerking
  • Groeit mee met je bedrijf
  • Altijd up-to-date
  • Geen hardware
  • Kostenefficiënt
  • Single-point-of-failure vermijden

 

De meerwaarde van cloud telefonie is gekend, maar is dit nu de juiste stap voor mijn bedrijf?

Wij gaan je niet zeggen dat cloud telefonie de beste oplossing is voor het bedrijf. Wij zitten samen rond de tafel om te horen wat de verwachtingen zijn en op basis daarvan bieden wij de meest geschikte telefooncentrale aan.

 

Vermijd de single-point-of-failure

  • Internet werkt niet meer - contacteer partner A
  • Er is iets fout met de telefonie - contacteer partner B
  • De beveiliging van mijn netwerk is niet up-to-date - contacteer partner C
  • ...

Niets is zo vervelend als telkens een andere partner te moeten bellen wanneer iets fout loopt binnen het IT-proces. Wij lossen dit voor u op door alle zaken op ons te nemen. Onze sterkte is dat wij zowel internet, telefonie, security, bekabeling... kortom het volledige plaatje voorzien. Gedaan met tijd te verliezen om de juiste contactpersoon te vinden! 1 bedrijf, 1 aanspreekpunt en de juiste hulp! 

 

Is cloud telefonie nu echt iets voor mij?

Bekijk het samen met ons en we zoeken naar de best passende oplossing voor je bedrijf. Alleen op die manier weet je zeker of telefonie in de cloud iets voor jou is.

 

 

Efficiënter inspelen op veranderingen

"Ons uitgebreid callcenter had nood aan flexibiliteit naar homeworking toe. Een cloud oplossing geeft ons nog tal van andere mogelijkheden om efficiënter te gaan werken en snel in te spelen op veranderingen."

Bart Schoofs, Jetcar koerierdienst