Help ik heb een probleem!

Onze service desk helpt je graag verder.

Hoe gaan we te werk?

Vraag of probleem? Onze Servicedesk staat steeds voor jou klaar.

  • Mail jouw supportvraag naar support@davogroup.be
  • Dringend? Bel onze supportdienst op +32 9 216 60 99.
    • ma-don: 8u30-12u00 / 13u00-17u00
    • vrij: 8u30-12u00 / 13u00-16u00
  • Onze Servicedesk Engineer maakt van jouw vraag een ticket.
  • Het ticket krijgt een prioriteit toegewezen.
  • Jouw ticket wordt binnen de SLA opgevolgd.
Remote support - SLA management - DAVO Group

Remote support

Wij ondersteunen en helpen vanop afstand met behulp van onze tool.

Download de laatste versie hier:

Remote support

Hulp nodig buiten de openingsuren?

Problemen met jouw telefonie of netwerk maar onze Servicedesk is niet open?

  • Mail je probleem naar support@davogroup.be
  • Heb je een 24/7 contract? 
    Contacteer onze wachtdienst. Het nummer staat vermeld op het onderhoudscontract.

Monitoring 

  • Mail naar support@davogroup.be.
  • Er wordt automatisch een ticket gelogd.
  • Je ontvangt een ticketnummer waardoor je de status van het ticket kan opvolgen. 
  • Via onze monitoring gaan we intern na of de responstijden nageleefd worden. 
  • Het geeft ons inzichten om onze klanten de verwachte kwaliteit aan te bieden.

How can we connect you?

Contacteer ons