Whise integreren met je telefoniesysteem
- Koppel CRM met telefonie
- Herken meteen de beller en open de klantenfiche
- Voor een nog betere klantenervaring
Bij een onbekend nummer wordt meteen een nieuwe fiche geopend waarbij de gegevens kunnen ingevuld worden terwijl je aan de lijn bent.
Inkomende oproep
- Bestaand nummer: er verschijnt een pop-up met meteen de naam van de beller (zoals in de database geregistreerd)
- Nieuw nummer: er verschijnt een pop-up met het nummer, door te klikken op de pop-up opent meteen een nieuwe fiche om deze prospect/klant aan te maken
Bel meteen vanuit je CRM-software en volg alle historiek nauwkeurig op.
Uitgaande oproep
- Kies het juiste nummer uit je database
- Klik op het nummer om te bellen en bevestig
- Je toestel of applicatie begint te rinkelen, neem de hoorn of headset en begin meteen te bellen
Flexibiliteit
- Stagiairs, jobstudenten, verloop... de integratie biedt een flexibele oplossing voor bijkomende of te veel gebruikers